ANUNȚ


În contextul instituirii stării de urgență pe teritoriul României în urma evoluției epidemiologice determinată de răspândirea COVID-19, pentru prevenirea răspândirii virusului la nivelul comunității noastre vă informăm: începând de astăzi, 18.03.2020 pentru o perioadă de 30 zile, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației actuale,

activitatea cu publicul și accesul cetățenilor în sediul Primăriei Comunei Mihai Viteazu , se restricționează și se va desfășura în zilele lucrătoare,

în intervalul orar 09.00 – 11.00

cu respectarea recomandărilor transmise de instituțiile implicate în gestionarea stării de urgență.

Vă rugăm, ca această perioadă să vă adresați instituției noastre prin intermediul:

  • e-mail: primaria@primariamihaiviteazu.ro
  • poștă/curierat la adresa Mihai Viteazu str. Principală nr. 1014, jud. Cluj
  • telefon: 0264 – 329101
  • fax: 0264 – 286101

Vă asigurăm de faptul că, problemele urgente vor fi soluționate !

Vă mulțumim pentru înțelegere și susținere !


Romanian RO Hungarian HU English EN German DE
Scroll to Top