01. Date Solicitant

Atenție! Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii, necompletarea lor duce la imposibilitatea de a transmite solicitarea dumneavoastră. Vă rugăm citiți cu atenție și urmați pașii de mai jos.

apasă aici sau trage un fișier în această secțiune pentru a atașa
verificare identitate, un singur fișier, maxim 5 mb

Domiciliu solicitant

02. Solicitare către instituție

03. Trimite documentul justificativ

Pentru ca solicitarea dumneavoastră să fie înregistrată, este necesar să atașați în secțiunea de mai jos, cererea tip descărcată semnată sau o cerere de mână semnată (în cazul în care nu există cerere tip dedicată); de asemenea adăugați orice alt document relevant pentru solicitarea dumneavoastră.

Programul de lucru cu publicul se desfășoară de Luni până Joi, în intervalul orar 08.30-14.00, iar Vineri în intervalul orar 08.30-12.00

Pentru orice problemă puteți solicita informații suplimentare prin trimiterea unui mail la primaria@primariamihaiviteazu.ro sau ne poți suna la tel.: 0264 329101 / 0264 329100.

formularele publicate în această secțiune sunt în format PDF și se pot vizualiza cu Adobe Reader disponibil aici 

Scroll to Top