Stare civilă este biroul din cadrul Primăriei abilitat să proceseze documentele de stare civilă pentru locuitorii din cadrul Comunei Mihai Viteazu.

Specificul muncii cu datele personale ale cetățenilor, în conformitate cu prevederile legale, obligă ca realizarea acestor servicii publice să se facă exclusiv în prezența solicitanților și după caz, a altor persoane, pentru a certifica în fața ofițerului de stare civilă sau a funcționarului de stare civilă veridicitatea documentelor prezentate și a situațiilor asumate.

Acesta este motivul pentru care cererile-tip necesare acestor tipuri de documente nu pot fi făcute online, singura modalitate de pregătire în prealabil a acestora fiind completarea și listarea de la domiciliu, înainte de a vă prezenta la ghișee pentru a depune solicitarea și actele aferente acesteia.

Accesează REGISTRUL PRIVIND PUBLICAREA DECLARAȚIILOR DE CĂSĂTORIE

Programul de lucru cu publicul se desfășoară de Luni până Joi, în intervalul orar 08.30-14.00, iar Vineri în intervalul orar 08.30-12.00

Pentru orice problemă puteți solicita informații suplimentare prin trimiterea unui mail la starecivila@primariamihaiviteazu.ro sau ne poți suna la tel.: 0264 329101 / 0264 329100.

formularele publicate în această secțiune sunt în format PDF și se pot vizualiza cu Adobe Reader disponibil aici 

Scroll to Top