Pentru orice problemă pe care doriți să o semnalați, să o sesizați sau să depuneți reclamație aveți posibilitatea să o faceți și prin intermediul acestui site sau telefonic, respectiv la sediul primăriei.

Formularele necesare vă sunt puse la dispoziție în secțiunea de mai jos, pentru reclamații sau cereri.

Puteți de asemenea să ne semnalați anumite probleme și în formularul de mai jos.

Vă mulțumim pentru implicare !

(formularele se descarcă obligatoriu pe calculator și se deschid cu Adobe Reader disponibil aici pentru a putea completa, semna și atașa documentele necesare.)

formularele sunt în format PDF și se pot vizualiza cu Adobe Reader disponibil aici 

 

01. Date Contact

Atenție! Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii, necompletarea lor duce la imposibilitatea de a transmite solicitarea dumneavoastră. Vă rugăm citiți cu atenție și urmați pașii de mai jos.

Domiciliu

02. Sesizare/reclamație

03. Trimite-ți poze sau alte fișiere pe care le considerați utile pentru a evidenția mai elocvent sesizarea/reclamația dumneavoastră

Poți încărca până la 5 fișiere.

Programul de lucru cu publicul se desfășoară de Luni până Joi, în intervalul orar 08.30-14.00, iar Vineri în intervalul orar 08.30-12.00

Pentru orice problemă puteți solicita informații suplimentare prin trimiterea unui mail la primaria@primariamihaiviteazu.ro sau ne poți suna la tel.: 0264 329101 / 0264 329100.

formularele publicate în această secțiune sunt în format PDF și se pot vizualiza cu Adobe Reader disponibil aici 

Scroll to Top