Primăria Mihai Viteazu – acte la un click distanță

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter

Primăria Comunei Mihai Viteazu aduce la cunoștința tuturor locuitorilor și contribuabililor de pe raza Comunei Mihai Viteazu implementarea unei platforme pentru depunerea oricărei solicitări și a documentelor necesare după caz, prin ghișeul online la adresa de internet: www.primariamihaiviteazu.ro/servicii-publice/depunere-documente-online/

Primăria Comunei Mihai Viteazu continuă astfel, intensifică și perfecționează mijloacele de primire de solicitări și eliberare de documente administrative prin mijloace electronice, într-un mod mult simplificat și eficient, astfel încât locuitorii să nu mai fie nevoiți să se deplaseze fizic la ghișeu pentru a depune documente.

Documentele eliberate vor fi primite în format electronic, dar vor putea fi ridicate în continuare și de la ghișeul instituției, dacă acest lucru se solicită.

Pașii necesari pentru a depune și obține documente prin mijloace online:

  1. Accesați site-ul primăriei, secțiunea Servicii Publice, Depune documente online
  2. Completați datele de contact solicitate prin formular

Validarea identității se va face de către operatori umani, pe baza imaginii transmise de dumneavoastră prin acest formular. De aceea este recomandat ca imaginea să conțină, alături de fața persoanei care depune solicitarea, și documentul său de identitate, cu înscrisurile vizibile. Imaginea trebuie să fie clară, lizibilă în fiecare detaliu, fără nicio încețoșare.

  1. Completați pe scurt solicitarea către instituție și alegeți biroul din cadrul instituției căruia i se adresează solicitarea dumneavoastră
  2. După selectarea biroului se vor deschide o serie de documente tipizate reglementate legal pentru depunerea solicitării dumneavoastră
  3. Atașați cererea dumneavoastră tipizată și orice alt document justificativ și apăsați butonul “Trimite”
  4. Veți primi un email de confirmare pe adresa de mail specificată de dumneavoastră, iar în urma analizării documentelor transmise, veți primi și documentele solicitate în format electronic.

Avantajele serviciului de Depunere documente online, sunt:

  1. permite depunerea electronică a oricărui tip de solicitare, de pe orice dispozitive (mobil, tabletă, desktop);
  2. oferă instrumente moderne de securizare a serviciului electronic;
  3. funcționalitățile prezente respectă prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului 38/2020.

Dorim să vă reamintim și despre posibilitatea accesării sistemului de plăți online www.ghiseul.ro unde contribuabilii pot achita atât impozitele locale pentru bunurile deținute, cât și orice altă taxă locală (urbanism, autorizații, etc) prevăzute de legislație.

Primăria Comunei Mihai Viteazu va continua dezvoltarea sistemelor de digitalizare și de reducere a birocrației la nivelul administrației publice locale, prin simplificarea procedurilor de obținere a documentelor și facilitarea accesului la serviciile oferite de primărie.

anunțuri asemănătoare

Scroll to Top